Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2010 21:44 - bailare..във вихъра на танца...
Автор: bailare Категория: Изкуство   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2010 13:45


   ... Във вихъра на танца      със болката ми бягаме от теб,      в дълбокото ми празно ме очаква      една пътека окована в лед...,      а аз загубих балните пантофки      далеч преди дванадесет часа;      напивах се от твоите целувки      и махнах маската си без да разбера.      И ти позна ме. Стреснат се отдръпна.      Аз чувах само на страха смеха.     Сама дойдох. Със болка ще си тръгна. Кой казва, че се случват чудеса?


http://www.bukvite.bg/poem.php?docid=66977



Тагове:   танц,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bailare
Категория: Лични дневници
Прочетен: 119616
Постинги: 63
Коментари: 53
Гласове: 302
Архив