Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2010 09:31 - My favorite rock ballads...
Автор: bailare Категория: Музика   
Прочетен: 613 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2010 13:12


            =Axl Rose- This i Love=

image

И сега не знам защо
тя дори не ми каза `Сбогом`…
Но изглежда го бях видял
в нейните очи…
И въпреки, че не е мъдро,
все още продължавам да опитвам…
Любовта, която изпитвам
не ми позволява да се откажа…

Не мога
просто да я оставя да умре,
защото нейното сърце
е също като моето…
И тя таи болката в себе си….
Затова ако ме питаш
защо тя дори не ми каза` Сбогом`,
аз знам, че някъде в мен има
една особена светлина,
която все още блести ярко…
И дори в най-тъмната нощ
тя не може да угасне…

Затова ако тя е някъде близо до мен
се моля на Господ тя да разбере,
че няма друга,
която може да ме накара
да се чувствам така…
Толкова жив…
Надявах се,
че никога няма да ме напусне…
О, Господи, трябва да ми повярваш…
Търсих в цялата Вселена
и открих себе си в нейните очи….

Каквото и да опитах,
ми казаха, че е лъжа…
Така че, какъв е смисъла
да извърша престъпление,
заради страст,
която няма никога да умре
в моето сърце…

Затова ако тя е някъде близо до мен
се моля на Господ тя да разбере,
че няма друга, която може да ме накара
да се чувствам така…
Толкова жив…
Надявах се, че никога няма да ме напусне…
О, Господи, трябва да ми повярваш…
Търсих в цялата Вселена
и открих себе си в нейните очи….

И сега не знам защо
тя дори не ми каза Сбогом…
Но изглежда го бях видял
в нейните очи…
А сега сякаш
съм се отказал от гордия си дух
и няма да кажа никога `Сбогом`…





Тагове:   love,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bailare
Категория: Лични дневници
Прочетен: 120004
Постинги: 63
Коментари: 53
Гласове: 302
Архив