Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2010 12:46 - My favorite rock ballads...
Автор: bailare Категория: Музика   
Прочетен: 526 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.03.2010 12:55



  =  Black Label Society - In This River =

image

Обиколил съм този свят, но края му не съм видял все още
Всичко ще потъне в мрак пак и пак…
Тази буря, която ме погубва е моя единствен приятел

В тази река всичко ще потъне в мрак
От тази река завръщане няма
В тази река всичко ще потъне в мрак
И завръщане няма…

Отстъпвам крачка назад, за да открия своята същност
Вратата пак се затваря и само един ще си тръгне
Тази буря, която ме погубва е моя единствен приятел

В тази река всичко ще потъне в мрак
От тази река завръщане няма
В тази река всичко ще потъне в мрак…

И завръщане няма…





Тагове:   rock,   River,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bailare
Категория: Лични дневници
Прочетен: 120016
Постинги: 63
Коментари: 53
Гласове: 302
Архив